Monday, April 30, 2012

Pavlova tort!

Polnud tükk aega Pavlova torti teinud. Seekord sain proovida kas minu kirja pandud retsept
http://mullemaitseb.blogspot.com/2011/08/pavlova-tort.html toimib 100 protsendiliselt ka mõnes muus ajus välja arvatud minu oma.
Igatahes toimib küll, kuid siiski kipub pragunema, mis mulle eriti ei meeldi. Järgmine kord ma ahju ust ei ava ka poole tunni möödudes pärast küpsetamise lõpetamist. Kui siis võibolla 1 cm või jätan üldse kinni kuni hommikuni.
Lisan veel, et kasutasin õunaäädikat seekord ning mulle maitses isegi rohkem!





4 comments:

  1. Tundub nii nämma... kuigi ma pole kunagi Pavlovat söönd :) ja nii ilus!!!

    ReplyDelete
  2. See ongi nämma...proovi järgi!!!

    ReplyDelete
  3. Hei!

    Mina tegin Sinu retsepti järgi ja tuli täiesti kenasti välja! Suur aitäh! Välimus küll nii kaunis ei saanud, aga proovin täna uuesti ja homme mõtlen välimusele ka! :)
    Aitäh postitamast!

    ReplyDelete
  4. Jep, minu jaoks on see retsept ka suht lollikindel juba, alt pole veel vedanud :)

    ReplyDelete